dissabte, 18 de novembre del 2006

IV Jornada de Cultura Clàssica de Sagunt

Fa una setmana vaig assistir a Sagunt a la IV Jornada de Cultura Clàssica que organitzava el CEFIRE de Sagunt. Vaig dubtar molt sobre la realització d'aquest viatge desde Mallorca, que vaig pensar fer al darrer moment (la qual cosa hem va suposar que el bitllet hem costara un ull de la cara), no obstant això estic molt contenta d'haver assistit i haver pogut en primer lloc escoltar de la conferència de Mercedes Madrid, després vaig disfrutar molt al taller de cosmètica i estètica que ens va presentar una companya del Camp d'Aprenentatge de Tarragona. Per la vesprada ens varen presentar el projecte Chiron i encara que ja el coneixia, vaig poder entendre algunes cosetes que encara que no tenía molt clares. Finalment Fernando Lillo ens va il.lustrar amb els cine de romans.
Realment vaig aprofitar molt el dia i vaig agafar moltes idees que espere poder posar prompte en pràctica. El dia va ser pràcticament perfecte si no fós perquè vaig perdre la meua valiosa carpeta groga del curset amb el material que ens vàren donar i amb els apunts que vaig pendre. Si algú la va trobar li agrairia que es posara en contacte amb mi.

Haurem d'esperar un any per poder assistir a altres Jornades, ja tinc ganes d'anar-hi¡. Quina pena que no hi hagin aquest tipus d'activitats a Balears. A veure si es pot fer alguna cosa perquè això pugui fer-se.