dissabte, 22 de setembre del 2007

Hola a tots! Per fi puc dedicar-li uns minuts al meu estimat blog, que ha estat en greu perill de ser abandonat, però sembla que finalment hi ha una petita possibilitat de continuar fent feina.
Ja han passat les tres primeres setmanes de setembre i també la primera setmana de classe; el temps passa ràpid i m'he de posar al dia en moltes coses.
Després de haver passat unes setmanes de profunda reflexió sobre la trascendència que pot tenir la feina d'un professor fora del lloc de feina i sobre la meua situació laboral, he de posar els peus en terra i continuar amb el curs 2007/2008, encara que no pugui fer tot allò que podia haver fet i que m'hauria agradat tant (què existencial m'he posat, no?).
Finalment continue al mateix centre, per primera vegada en sis anys, la qual cosa em dona un poc de tranquilitat respecte a altres anys. Per altra banda i sense entendre encara perquè, la Conselleria d'Educació m'ha adjudicat una plaça de castellà en lloc d'una de clàssiques que també necessitava el meu centre. Així que si l'any passat em queixava perquè només feia sis hores de clàssiques, aquest curs done gràcies perquè, de casualitat, puc fer-ne almenys dues hores de Cultura Clàssica a tercer d'ESO. No obstant això, m'estrene com a tutora del segon de batxillerat dels meus alumnes de llatí de l'any passat, encara que aquest curs els hi faré castellà.
No se fins a quin punt podré fer servir el blog i el wiki amb els de castellà però sí amb els de tercer, que per cert ja han participat al blog deixant els seus comentaris.
Tinc moltes idees al cap per al curs que ara comença; espere que els meus alumnes participen amb tant de gust com els de l'any passat.

Benvinguts a tots! Ens veiem a EUREKA!