dissabte, 17 de gener del 2009

Entrada nº 100!

Estimats seguidors d'Eureka. Sembla que tinc un poc obligat aquest espai virtual però no és així, el que passa és que com cada any m'he buscat massa feina per les vesprades encara que el meu corpus tampoc m'ha acompanyat molt des de la darrera entrada. Com que fa massa temps que no li dedique una estona a escriure ja toca.

Tot això m'ha fet descuidar el fet que amb la publicació d'aquesta el blog en té 100 entrades! En podrien ser moltes més però com que és un nombre significatiu crec que els déus no m'ho tindran en compte.

Per altra banda crec que el fet que els meus petits déus del Camp NO DEIXEN COMENTARIS a Eureka ha fet que m'entristira un poc i no m'animara a escriure com abans. Espere que amb el nou any aquesta situació canvie un poc, perquè ja sabeu que "un blog s'alimenta dels vostres comentaris".

Els meus alumnes diuen que entren al blog però que no saben què comentar. Aleshores no sé si val la pena que busque, per després comentar-los a classe, un vídeo del programa de José Mota del passat divendres escenificant la mort de Juli Cèsar, o unes imatges dels participants del "instructiu" programa "Gran Hermano" on els seus protagonistes, no sé veritablement perquè, van aparèixer vestits de romans aquesta setmana passada. Cada minut que passe davant d'aquesta capsa horribilis pense que sembla que la televisió d'avui en dia, cada vegada més, vullga oferir a la societat "pa i circ" (panem et circenses) com es deia en època romana i si no mireu quina versió del "Gran hermano" han fet uns xiquets amb uns clics romans amb aquest vídeo dque anomenen "el Gran romano". Si algun dia em porte els meus clics romans a classe us promet que jugarem a matar lleons i gladiadors; almenys farem un poc d'història.



Per cert, encara que amb un poc de retard, vull felicitar-vos l'any nou amb un preciós dibuix de tema nadalenc d'una de les nostres deesses particulars del Camp de Morvedre, el qual sembla que ha guanyat un premi d'una revista i, el que és millor, té un missatge en Llatí.


Sembla que m'ha quedat un post amb un mare magnum d'informació. Per cert, prompte en tornarem a jugar al nostre Mare magnum particular! I espere que aquesta vegada estigueu tots

Bon cap de setmana

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per la teua entrada nº 100!!!!
M'he quedat ben sorpresa amb el vídeo de "Gran romano", ara em tocarà fer un a mi tota la família de Playmobil encara que li donarem un tema més clàssic...

Bé, guapa, moltes felicitats i ànim que demà comencem curset.

Besets

malcaraz ha dit...

Moltes gràcies xiqueta. La veritat es que amb tanta feina no es pot escriure molt al blog però la intenció és el que compta. Hauries de plantejar-te fer un gran romano amb els teus clics; així donariem exemple als nanos. Molta sort demà. Ja em contes