dimecres, 11 de febrer del 2009

Compte amb Cupido

Ave carissimi alumni! Com ja sabeu el pròxim divendres tretze de febrer anem a habilitar el hall de l'institut per tal que els alumnes de tercer i quart de l'ESO puguin consultar els oracles de l'amor del Camp de Morvedre.

Us vaig proposar fer l’activitat de forma senzilla però a poc a poc se’ns ha anat acudint coses i ara sembla que anem a animar un poc més del previst l’hora del primer pati de divendres. Estic completament segura de què tot sortirà molt bé, sobre tot, per l'entusiasme i dedicació que esteu mostrant aquests dies. De veritat que m'arriba al cor que em busqueu perquè us done feina per a preparar els murals i els cors de Sancti Valentini a les vostres hores lliures. Esperem que la interpretació dels oracles de l'amor siguin del gust de tots els que s'apropen a nosaltres el divendres. Potser no hem guanyat el concurs Odissea 2009, però el que m'importa és la vostra dedicació, interés i entusiasme. Enhorabona a l@s dios@s del Camp! que han sigut les millors classificades de l'institut, i també a tota la resta de participants. L'any vinent, com que ja sabem com funciona pujarem molts llocs a la classificació. Per últim, no vull acabar el post sense dedicar unes parauletes a dos de les meues deesses mallorquines de l'any passat (Zeus i Dèmeter). Sembla que encara se'n recorde'n de les meues classes i d'Eureka. Supose que m'ho he de prendre com una cosa positiva, o no al.lotes? Trobe a faltar molt ses illes encara que cada vegada estic millor a la terreta. A mitjan de març us faré una visiteta al Berenguer. Milia oscula per les meues deesses mallorquines!