dimecres, 30 de setembre del 2009

Ja estem tots!

Aquí teniu als que faltaven: els alumnes de Llatí de primer de Batxillerat que han triat voluntàriament tornar estudiar Llatí per segon curs consecutiu. Dels sis del grup de l'any passat som cinc. No està gens malament, no? I això que de l'altre grup no han pogut triar la matèria perquè els han fet coincidir Llatí amb altra matèria necessària per ells. Què li anem a fer, continuarem fent feina amb els 5 parvi alumni. Ja estem a punt de conèixer a la familia romana del nostre amic H.Orberg. Espere que tingau tantes ganes com jo.


Per altra banda aquí teniu als alumnes de segon de Batxiller, que també continuen el seu estudi del Llatí per segon any consecutiu amb mi. La veritat és que aquesta foto no reflexa la realitat de la classe, ja que de moment domina més la pigritia que una altra cosa. Espere que espavileu el més prompte possible.


N.B. Alguns m'esteu preguntant si aquest curs farem el viatge a Roma que ens quedà pendent l'any passat. Què em digueu? S'animeu?
Estaria bé que em deixareu comentaris aquells que estiguereu interessats per tal d'anar mirant quants voldrieu anar.

1 comentari:

Ainhoa ha dit...

Millor tard que mai, no??? XD

La propera vegada, mos demanes una foto bona XD que pareixem... no se, Bogdan en una llibreta, un boli i el diccionari no es realista

Ja saps que jo si que vull anar a Roma, pero ja me se jo qui acabarem anant i qui no...

Be, me'n torne a lo meu, que tinc el programa de diseny de webs cooperatiu XD i aixo tinc que aprofitar-ho