dimarts, 15 de desembre del 2009

ARCANA


El passat divendres vaig assistir a l'Auditori de Sagunt a un concert benèfic que donava el grup Arcana per tal de recaptar diners per comprar joguets a xiquets sense recursos. Els protagonistes de l'event varen ser els membres d'aquest grup musical de Sagunt, és a dir, els guitarristes José Rodríguez i Santiago Hidalgo, el percusionista Pablo Pérez y la vocalista Lourdes Trujillo. Encara que era un concert a nivell local, l'Auditori de Sagunt estava pràcticament ple. Amics, familiars i amants de la música es citaren per tal d'escoltar aquest grup de joves artistes.
Veritablement ja feia alguns mesos que havia escoltat parlar d'aquest grup i tenia curiositat per escoltar-lo. Realment vaig gaudir molt de la seua música, no tant sols perquè s'interpretaren algunes cançons que m'agraden molt, sinò perquè em vaig sorprendre molt d'escoltar a la vocalista. Resulta que la conec personalment i em va semblar que va experimentar una metamorfosi tant físicament com pel que fa a la seua veu. No va ocórrer el mateix amb la seua senzillesa i sinceritat de la qual va donar exemple.

Des d'ací vull donar l'enhorabona al grup i especialment a Lourdes, en primer lloc per la seua iniciativa solidària i en segon lloc per fer-me somriure només de pensar que tal vegada, remotament, jo podria haver sigut d'alguna manera culpable del nom clàssic que la vocalista ha triat pel seu grup.

Oblidava dir que Lourdes Trujillo és una de les meues alumnes de Llatí de segon de Batxillerat a la qual tinc el plaer de tenir en classe per segon any consecutiu.


Plurimam salutem, arcana!