dimarts, 27 d’octubre del 2009

Demà al cine!

Per fi demà anirem al cine per tal de veure Agora. Ja sé que teníeu moltes ganes de veure-la. Finalment no hem hagut d'anar fora d'horari de classe i anirem en horari de matí.
Demà coneixereu a Hipatia, veureu la ciutat d'Alexandria i viureu els darrers moments de la civilització romana, que s'enfonsa. Espere que presteu atenció a tots els detalls perquè després comentarem el film a classe.
Hem d'agrair a Joaquín i Eva, professors de Filosofia, que ens hagen convidat a anar amb els alumnes de Filosofia de primer de Batxillerat.
Espere que ho passeu bé i que deixeu comentaris amb les vostres primeres impressions de la peli al blog.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Salve Merche!
Bueno pues por fin hemos visto la peli! la verdad es que a mi me ha gustado mucho, no ha sido un final muy convencional y esta muy bien hecha. Han habido algunas cosas que me han recordado las clases de latin, como lo que te he dicho esta mañana de la estatua de Rómulo y Remo, que me ha llamado mucho la atencion!
Bueno, pues mañana supongo que en clase comentaremos cosas de la peñi, asi que no me voy a alargar mas. Un beso!
Selene

Anònim ha dit...

la pelicula me ha gustado muchisimo
la protagonista esa necesidad de aprender , toda su vida al estudio es algo "sin palabras"
mañana comentamos la peli verdad ???
de tu parvus alumno

malcaraz ha dit...

Me alegro de que os gustara la película. Como comentamos en clase hay muchos aspectos aprovechables para clase, sobre todo los detalles de la vida cotidiana.
algunos de vosotros me han dicho que nuestras clases les recuerdan a a las de Hipatia. ¡Solo espero no tener un fin tan terrible! ¿No os parece?