dimarts, 10 de juliol del 2007

Per fi de vacances!


Per fi estic de vancances! Tinc unes quantes coses pendents per posar al blog. Espere posar-me al dia prompte.

El menys de juny ha sigut molt intens: final de curs, exàmens, avaluacions, tallers amb els alumnes i OPOSICIONS! I per si encara no estava prou ocupada em vaig anar el mateix dia del examen de les opos a fer un curs per prendre noves idees per fer tallers l’any que ve. Després de passar dues setmanes intenses de nervis ja puc respirar i menjar. Almenys m’ha vingut bé per recuperar la linea, així que entre els quilets de menys i la tallada de cabells... sóc realment una persona nova.

Des d’aquí vull agrair a tothom que m’ha animat durant tot el curs i especialment aquestos dies; la veritat és que he estat un poc insuportable i tota aquesta gent ha tingut molta paciència amb mi. Les notes sortiran probablement a finals de setmana. Ja us contaré com he quedat però no vull fer-me il.lusions perquè ja és la sisena vegada que he passat per aquí i cada any em sorprenc més dels resultats dels exàmens. A més a més som 88 persones per a 10 places, així que no hi ha per tots.

Per cert, sabeu quin tema vaig escriure a l’examen?..... El tema dels PUENTES! Tots els meus alumnes de primer saben de què parle. A més a més m’agradaria que sabereu que heu estat protagonistes de la meua presentació oral de la programació de primer de batxillerat. Fins i tot i ha caigut alguna foto. Espere que em doneu sort, perquè realment ha estat un curs especial. Eh! I també els de cultura clàssica, no us cregueu que no me’n recorde de vosaltres.

Consulteu el blog perquè aniré posant fotos dels tallers de fi de curs. Espere que aneu molt a la platja, que descanseu, i... els que tenguin exàmens que estudien.

Bon estiu a tots!

3 comentaris:

Luis Inclán García-Robés ha dit...

Que tinguis unes vacances ben bones! Perquè merescudes ja ho són... I que n'hi hagi la sort necessària per passar les oposicions.
Espero veure les fotos dels tallers.
Salutacions.
Lluís.

Amparo Moreno ha dit...

¡Feliz verano y que tengas mucha suerte!
Besos

malcaraz ha dit...

Muchas gracias a todos por los ánimos y por dejarlos por escrito. Leerlos te da fuerzas para seguir con el blog y no desanimarse con la oposición.
El año que viene más